Strona głównaMotocykleKawasaki ER6N - opinie, dane techniczne, prędkość maksymalna, tuning, przyspieszenie

Kawasaki ER6N – opinie, dane techniczne, prędkość maksymalna, tuning, przyspieszenie

-

O ogromnej popularności tego modelu świadczy zainteresowanie aspektami technicznymi w stopniu znacznie wykraczającym, poza podstawę. Jeśli chodzi o Kawasaki ER6N, opinie jednoznacznie wskazują na to, że jest to maszyna godna zainteresowania największych miłośników gatunku. I w tym wypadku największą ciekawość budzi Kawasaki ER6N – prędkość maksymalna oraz to, jakie Kawasaki ER6N dane techniczne  posiada, aby móc jeszcze nieco przekształcić silnik dla zmaksymalizowania swoich doznań z jazdy tą maszyną.

Aby jednak przekonać się, czy w Kawasaki ER6N tuning ma sens, trzeba poznać podstawowy o Kawasaki ER6N – moc silnika, maksymalne osiągi, ale też  to, ile Kawasaki ER6N waży – ten aspekt również ma znaczenie, jeśli chodzi o wszelkie modyfikacje mocy na silniku i tuning. Czy w takim razie jest to odpowiedni sprzęt do modyfikacji i komu przypadnie do gustu jego bazowa wersja?

Opinie, waga motocykla, dane tehniczne, prędkość maksymalna, moc i przyspieszenie, tuning, wysokość siedzenia – o tym w dzisiejszym artykule. Zaczynajmy.

Kawasaki ER6N – dane techniczne, moc, przyspieszenie, opinie

Jeśli chodzi o ścigacze, jak Kawasaki ER6N, dane techniczne to podstawa, aby zacząć maszynę oceniać pod kątem własnych potrzeb i oczekiwań. Najczęściej zadawane pytania dotyczą Kawasaki ER6N mocy, przyspieszenia i maksymalnych osiągów – pozwala to sprawdzić w samej teorii, czego należy się po maszynie spodziewać. W tym wypadku Kawasaki ER6N moc liczy sobie 72 KM, co na stosunkowo lekki motor jest naprawdę ogromną mocą. Jak podaje producent, Kawasaki ER6N waga wynosi nie więcej, jak 173 kg bez płynów. Jeśli wziąć pod uwagę te Kawasaki ER6N dane techniczne, otrzymujemy prawdziwą bestię. Warto w tym miejscu dodać, że nie tyko Kawasaki ER6N moc zasługuje na uwagę, ale także Kawasaki ER6N przyspieszenie – wynosi ono… 3,5 sekundy. Z powodzeniem można więc powiedzieć, że Kawasaki ER6N przyspieszenie generuje absolutnie nie dla amatorskiej jazdy – to sprzęt dla profesjonalistów, którzy wiedzą, jak nad taką maszyną bezpiecznie można zapanować. W przypadku modelu Kawasaki ER6N prędkość maksymalna 199 km/h. Przynajmniej takie wartości wskazuje producent, zamykając zegar właśnie na tej liczbie. Być może stwierdził, że nadaje innej, większej dla Kawasaki ER6N prędkości maksymalnej może być niebezpieczne lub zbyt obciążające dla całości systemu. Jeśli wydaje się to nieco mało, warto wspomnieć o tym, jaką ma Kawasaki ER6N wagę –  a jak wiadomo, niewielka waga przekłada się w prostej linii na wrażenia z jazdy.

W dalszej części powiemy o takich rzeczach, jak: Kawasaki ER6N – ile oleju do silnika trzeba wlać przy wymianie, i jakie Kawasaki ER6N ciśnienie w oponach uznaje za prawidłowe.

Kawasaki ER6N – opinie i ciekawostki

Poza wiedzą na temat zrobienia w Kawasaki ER6N tuningu, warto znać inne informacje, które znacznie bardziej przydadzą się w codziennym użytkowaniu ścigacza. Ci, którzy wciąż zastanawiają się nad zasadnością przeprowadzenia w Kawasaki ER6N tuning, powinni również wziąć pod uwagę jeszcze jedną kwestię – jaką ma Kawasaki ER6N wysokość siedzenia. Dlaczego? To, gdzie w Kawasaki ER6N wysokość siedzenia się kończy, ma wpływ na pozycję prowadzącego, a to się w prostej linii przekłada na ergonomię całej podróży oraz na możliwe do wykonania osiągi. W takim razie, jeśli chodzi o Kawasaki ER6N, wysokość siedzenia wynosi 785 mm. Jeśli do Kawasaki ER6N i wysokości siedzenia dodać też wysokość motoru, uzyskujemy całkowitą wysokość maszyny: 1095 mm. To optymalna wysokość, jeśli chodzi o ten typ motorów, komfort jazdy i możliwości, jakie maszyna daje kierowcy. Zastanawiając się nad wykonaniem modyfikacji czy chiptuningu w silniku,warto uwzględnić te właśnie parametry, aby mieć pewność, że zwiększona moc pozwoli na bezpieczne poruszanie się. Trzeba też pamiętać, że sama opcja rozpędzenia się od zera do setki w 3,5 sekundy wymaga mistrzowskich umiejętności jazdy. W tym miejscu warto powiedzieć wprost: to maszyna jedynie dla profesjonalistów, którzy wiedzą, jak należy zapanować nad takimi bestiami. Trzeba też odpowiedzieć sobie na pytanie, czy prędkość 199 km/h przy obrotach na minutę sięgających 8 500 to nie faktycznie duże obciążenie dla całego układu. Kolejne konie mechaniczne mocy mogą znacząco obciążyć silnik i spowodować szybsze jego zużycie się.

Poza tym, jakie o Kawasaki ER6N opinie krążą w sieci, warto wspomnieć o podstawach, czyli – Kawasaki ER6N – ile oleju do silnika potrzeba czy jakie Kawasaki ER6N ciśnienie w oponach powinno mieć dla bezpiecznej jazdy. Jeśli chodzi o Kawasaki ER6N, ile oleju do silnika, fachowcy odpowiadają, że 1,9 l. Zaś w kwestii Kawasaki ER6N – ciśnienia w oponach – 2,2 bara front i 2,5 bara rear.

Zobacz też:

POPULARNE

OSTATNIE POSTY