Produkowany w latach od 1997 do 2006 model przeszedł do historii jako uniwersalny, dynamiczny, a jednocześnie naprawdę oszczędny. Wraz z biegiem lat i starzeniem się modelu wielu pomyślało o tym, żeby zrobić w Kawasaki ER5 tuning i nieco podkręcić jego moc. Czy jednak faktycznie jest to potrzebne? A jeśli tak, jak się to przekłada na koszt Kawasaki ER5 części, spalanie i eksploatację? I czy w ogóle Kawasaki ER5 engine jest w stanie przyjąć obciążenie w postaci zwiększenia mocy?
W tym artykule dowiesz się o:
- Jakie opinie ma ten model. Jak z dostępnością części. Czy model nadaje się na tuning. Co piszą na forum? Spalanie i inne dane techniczne
Kawasaki ER5 – dane i opinie powiedzą więcej
Wśród pierwszych poszukiwanych o Kawasaki ER5 danych można znaleźć to: Kawasaki ER5 – ile koni ma i jak to chodzi, jeśli chodzi o użytkowników Kawasaki ER5 – opinie w tym względzie są dla zainteresowanych bardzo cenne. Szczególnie dla tych, którzy myślą nad Kawasaki ER5 tuningiem w niedalekiej przyszłości. Za tym wszystkim kryje się oczywiście też to, jakie Kawasaki ER5 spalanie będzie oferować swoim użytkownikom – to zaś zmieni się wraz z wprowadzeniem zmian w samym silniku.
Jeśli chodzi o podstawowe o Kawasaki ER5 dane, motocykl sklasyfikowany jako „naked” podbił serca motocyklistów od razu. Odpowiada za to Kawasaki ER5 engine – maszyna porusza się na dwucylindrowej jednostce, ułożonej rzędowo, o pojemności 498 ccm. Jest to optymalna pojemność skokowa, jeśli przyjąć wielkość i wagę maszyny. W takim razie, jeśli chodzi o to ukochane przez wielu Kawasaki ER5 , ile koni generuje? Maksymalna moc, jaką jest w stanie z siebie wydobyć, sięga nawet 50 KM. Dzięki temu niewielkie jest też w Kawasaki ER5 spalanie – według większości użytkowników utrzymuje się na naprawdę dobrym poziomie około 4,5 l/ 100 km. Dla osiągów jednak ważne jest nie tylko, jeśli chodzi o Kawasaki ER5, ile koni posiada, ale również, jaką ma wagę, ponieważ również ten aspekt będzie się przekładać na osiąganą prędkość. W przypadku Kawasaki ER5, forum zawsze mówi to samo: jeśli chodzi o ten konkretny model, stosunkowo niewielka moc pozwala na rozpędzenie się maksymalnie nawet do 180 km/h, co, nie oszukujmy się, w naszych warunkach jest nawet więcej, niż tylko zadowalające. Po autostradach można pruć bez obaw i duże spalanie przy tak wysokich obrotach, na jakich pracuje w Kawasaki ER5 engine. Biorąc pod uwagę powyższe, nie zawsze i nie dla każdego ma sens w Kawasaki ER5 tuning – to kosztuje, a także wpływa na zużywanie się silnika i podzespołów. Czy w takim razie w Kawasaki ER5 części są trudno dostępne?
Kawasaki ER5 – opinie o użytkowaniu
Wśród wszystkich pojawiających się o Kawasaki ER5 opiniach, te mówiące o Kawasaki ER5 spalaniu są jednymi z najczęściej spotykanych. Być może dlatego, że to jedna z najmocniejszych stron tego modelu, o której rozpisują się zarówno fachowcy, jak i amatorzy. Na spokojne i bezpieczne użytkowanie wpływ ma jednak znacznie więcej kwestii, jak choćby to, jaki jest ogólny koszt, jeśli idzie o Kawasaki ER5 części zamienne. Te, jak wiadomo, z biegiem lat się zwyczajne zużywają i wymagają regularnych wymian. Patrząc po sklepach oraz stronach z prywatnymi ogłoszeniami można powiedzieć, że z Kawasaki ER5 i częściami do nich nie ma większego problemu – model jest tak popularny, że bez trudu można znaleźć odpowiednie elementy poszczególnych układów – czy to na rynku pierwotnym, czy wtórnym. Ceny są takie, jak za wszystkie części zamienne do japończyków, być może nie są najniższe, jednak jakość wymaga poświęceń – jeśli chce się jeździć prawdziwą maszyną, dającą ogromną frajdę na każdej trasie i dającą zawsze z siebie wszystko, to trzeba się liczyć z tym, że nieco trzeba będzie do niej z czasem włożyć. Nie są to jednak zabójcze koszty. Najczęściej pojawiają się zapytania o wydech Kawasaki ER5. Jeśli chodzi o wydech Kawasaki ER5, również można go bez trudu znaleźć w sklepach internetowych czy na portalach z ogłoszeniami. Średnio za wydech do Kawasaki ER5 trzeba zapłacić od 400 do 700 złotych, w zależności od wybranej opcji. Można też poszukać informacji o Kawasaki ER5 na forum i znaleźć miejsca, gdzie kupi się takie rzeczy najtaniej.
Wśród spraw czysto eksploatacyjnych warto wiedzieć o Kawasaki ER5, ile oleju potrzeba na każdą wymianę oraz jak często taka wymiana powinna się odbywać. W takim razie Kawasaki ER5 ile oleju potrzebuje i ile się w nim mieści? Instrukcja mówi o Kawasaki ER5, ile oleju wchodzi na pusty silnik – 3,4 l. Dużo w tej kwestii można przeczytać o Kawasaki ER5 na forach.
Zobacz też: