Już od dłuższego czasu, reklama na samochodzie jest skuteczną formą marketingu. Nie tylko buduje rozpoznawalność marki w okolicy, ale także przyczynia się do faktycznego zdobywania nowych klientów. Oklejanie samochodu reklamą nie jest jednak tanie. Oklejanie całego samochodu może kosztować nas ponad 3000 złotych. Niektórzy oklejają tylko poszczególne elementy, takie jak maskę, drzwi czy klapę bagażnika. Zastosowanie folii karbonowej zwiększy cenę o dobrych kilkaset złotych. Czy warto korzystać z reklamy na samochodzie w swojej firmie?
Reklama na samochodzie za pieniądze
Zarabiać możemy na różne sposoby, wystarczy przejrzeć oferty w popularnych serwisach ogłoszeniowych. Jednym ze sposobów na łatwy zarobek może być reklama na samochodzie. Firmy ogłaszają się na portalach, że zapłacą nam za oklejenie swojego samochodu. Około 100 złotych miesięcznie za oklejenie swojego samochodu reklamą. Jeśli poruszamy się często, a nasz samochód to pojazd, który ma nas przenieść tylko z punktu A do punktu B to może być to dobra opcja. Wszystkie duże firmy posiadają swoje samochody oklejone w barwy i logo swojej firmy. Marki takie jak DHL, są w głównej mierze rozpoznawalne przez swoje żółte furgonetki, które jeżdżą po całym świecie. Wyobraź sobie gdyby samochody tej firmy nie były oklejone. Z całą pewnością rozpoznawalność tej firmy byłaby o wiele mniejsza. Tyczy się to również firm transportowych. Tysiące ciężarówek jeździ po polskich drogach. Firmy takie jak Raben czy Schenker są znane nawet dla zwykłego Kowalskiego, który nie ma styczności z tymi firmami.
Reklama na samochodzie niesie za sobą wiele zalet – buduje rozpoznawalność oraz dostarcza prawdziwe leady. Nic dziwnego, że są firmy, które dają zarobić zwykłemu Kowalskiemu. Pieniądze nie są duże, ale w skali roku może być to ponad tysiąc złotych. Jeśli stan naszej karoserii nie jest w najlepszym stanie to taka reklama może okazać się dla nas ratunkiem. Reklama na samochodzie za pieniądze na pierwszy rzut oka może wyglądać jak żart. Konkurencyjność firm na polskim rynku wzrasta z roku na rok. Zwiększane są również budżety na marketing, dziś nie wystarczą ulotki czy reklama w radiu, trzeba uciekać się do bardziej niekonwencjonalnych sposobów reklamy, jak oklejanie samochodu za pieniądze.
Reklama na samochodzie cennik
Oklejenie całej floty samochodów to z całą pewnością kosztowna inwestycja, lecz na sprawę należy patrzeć długoterminowo. Przy flocie 100-200 samochodów możemy zbudować w ciągu paru miesięcy rozpoznawalność na całkiem niezłym poziomie. Samochód to także wizytówka firmy, zwłaszcza, gdy poruszają się nimi ludzi od sprzedaży. Nie trzeba jednak oklejać całego swojego samochodu. Cennik w przypadku pojedynczych elementów jest akceptowalny nawet dla małych firm. 350 złotych za oklejanie 2 x drzwi oraz umieszczenie logo na klapie naszego samochodu to całkiem dobra cena.
Reasumując, reklama na samochodzie to korzyść obopólna. Zarobek jest niewielki, ale może zwrócić znaczną część naszych kosztów eksploatacyjnych. Dla firm, które myślą dalekosiężnie na rozwój swojej firmy, cennik nie powinien stanowić przeszkody i powinien być uwzględniony w budżecie marketingu.